Thursday, January 28, 2010

اتلاف سرمایه ها: راه آسان رسيدن به خدا

طبق آمار بانک جهانی در سال 2008 درآمد کشور عربستان از توریسم یا به زبان ساده از : دکان زیارت مسلمین خانه کعبه معادل
مبلغ 29.865.000.000 دلار یا قریب سی میلیارد دلار بوده است

زائرین ایرانی که بصورت تمتع ویا عمره در همان سال به مکه رفته اند 1.937.000 نفر بوده اند که مجموعا مبلغ 4.879.000.000 دلار یا بعبارتی قریب به مبلغ پنج میلیارد دلار درآمد تقدیم اقتصاد پادشاهان عربستان کرده اند و در میان تمام کشورهای اسلامی مقام اول را به خود اختصاص داده اند. نظر باینکه هواپیمائی جمهوری اسلامی قدرت جابجائی اینهمه زائر را نداشته است شرکت هواپیمائی عربستان قریب به 54 درصد از زائران ایرانی را به خود اختصاص داده است...طبق گزارش مقامات دیپلماتیک ایران در سال 2008 ماموران کشور عربستان بدترین و توهین آمیز ترین رفتار را با زوار ایرانی داشته اند و ایران از لحاظ توهین ماموران عربستان مقام اول را به خود اختصاص داده است. علمای عربستان در همان سال فتوی صادر کرده اند که ایرانیان شیعه کافر هستند.طبق یک گزارش دیپلماتیک دیگر زائران ایرانی ناخواسته ترین و منفورترین خارجی ها در عربستان محسوب می شده اند. با یک حساب سرانگشتی بوسیله پولی که ایرانیان سالانه به عربستان (دشمن شیعه ایرانی) تقدیم می کنند می توان تعداد 170.000 مسکن روستائی احداث کرد... یا میتوان 714.286 فرصت شغلی کشاورزی یا 200.000 فرصت شغلی صنعتی برای جوانان ایجاد کرد یا میتوان 10.000.000 متر مربع ساختمان مدرسه و ورزشی در کشور ایجاد کرد ویا میتوان با پول حجاج دوسال یک پالایشگاه سوپر مدرن با ظرفیت 75000 بشکه احداث کرد ویا با پول پنج سال حجاج میتوان ایران را به صادر کننده بنزین مبدل ساخت و دیگر برای واردات بنزین محتاج اعراب نبود....اما افسوس که با پول حجاج ایرانی قمارخانه های فرانسه توسط شاهزادگان عربستان که انحصار بیزنس حج را در اختیار دارند آباد میشود.....و تا رسیدن ایرانیان مسلمان به مرحله فکرکردن در بهینه هزینه کردن پول برای نزدیکی به خدا راه بسیار درازی در پیش است

آيت الله سيد حسين کاظمینی بروجردی را فراموش نکنیم

سید حسین کاظمینی بروجردی، روحانی ایرانی مخالف نظام ولایت فقیه است. وی مخالف دخالت دین در سیاست و طرفدار جدایی دین از دولت و بازگشت به اصل دین سنتی است و خواسته خود را به طور علنی و آشکار خواستار شده بود.

وی فرزند ارشد ‏سید طاهر کاظمینی بروجردی است.



آیت الله بروجردی در معرض شکنجه های خاموش



چندین برابر شدن بی سابقه تعداد زندانیان نسبت به ظرفیت زندان اوین و کمبود شدید فضا جهت اسکان آنها، باعث بروز مشکلات حاد بهداشتی و .... شده و این امر باعث وارد آمدن شکنجه های عصبی بر زندانیان گردیده است.
مشکلات تاسیساتی زندان، از جمله نبود آب گرم جهت استحمام، باعث بروز دردهای شدید استخوانی در آقای بروجردی شده است ، بطوري كه دردهای ناشی از ضربات کابل و شلاق، بمراتب قابل تحمل تر از استحمام با آب یخ در زمستان سرد اوین است!

کمیت و کیفیت بسیار پائین غذاهای بعضا مسموم و تاریخ مصرف گذشته که بطور عمدی بین زندانیان توزیع می شود، منجر به بروز بیماریهای گوارشی در زندانیان شده است.


هدف حکومت از اعمال چنین شکنجه های مدرن که هیچ ردی از خود بر جای نمی گذارند ، مرگ تدریجی زندانیان است. به استناد شواهد موجود، عوارض چنین شکنجه هائی می تواند باعث فوت برخی از زندانیان حتی پس از آزادی گردد . یکی از قربانیان این شکنجه های خاموش، مادر آقای بروجردی است که در سال 1385 مدتی پس از آزادی از زندان، از دنیا رفت.

Wednesday, January 27, 2010

تعطیلات در ایران

تعطیلات در ایران



آیا تاکنون شنیده اید که می گویند تعطیلات در ایران بیشتر از سایر کشورها میباشد؟

آیا این ادعا را قبول دارید؟

آیا تاکنون کنجکاو شده اید تا خودتان تعطیلات رسمی در ایران را با کشورهای اروپایی و آمریکایی مقایسه کنید تا به صحت و سقم این ادعا پی ببرید؟

یا اینکه چون همه می گویند تعطیلات در ایران بیشتر از سایر کشورهاست ، شما هم قبول می کنید.

خوب، اشکالی ندارد بیایید با هم حساب کنیم:







تعطیلات در اروپا و آمریکا :



52 روز شنبه + 52 روز یکشنبه = 104 روز

104 + حدودا 20 روز تعطیلات رسمی ملی و مذهبی از قبیل روز استقلال، عید کریسمس، عید سال نو(ژانویه)، عید شکرگزاری و ..... مساوی میشود با 124 روز یعنی بیش از 3/1 سال .





تعطیلات در ایران :



52 روز جمعه

25 روز تعطیلات رسمی ملی و مذهبی از قبیل عید غدیر، عید قربان، عید نوروز، عاشورا، تاسوعا، عید فطر، 22 بهمن و ......

جمعا 74 روز ( البته با فرض اینکه هیچ کدام از تعطیلات رسمی با جمعه مصادف نگردند )





خوب حالا چه می گویید؟

تعطیلات در ایران بیشتر است یا در کشورهای اروپایی و آمریکایی ؟

( 124 روز تعطیل رسمی که در تقویم با رنگ قرمز مشخص شده اند در کشورهای اروپایی و آمریکایی و 74 روز در ایران !!!!!! )



فکر می کنید دلیل و علت اینکه آنقدر می گویند در ایران تعطیلات زیاد است چیست؟

سه دلیل و علت به ذهن می رسد:



1) رژیم و حکومت می خواهد عقب ماندگی کشور از قبیل فساد اداری ، بی برنامگی در امور ، مدیریت ضعیف و ناکارآمد ، هدر رفتن وقت و انرژی و ثروت در کشور را با این موضوع توجیه کند و چنان نشان دهد که به علت تعطیلات زیاد است که کشور پیشرفت نمیکند.

این مسئله وقتی جالبتر میشود که بدانیم در کشورهای اروپایی و آمریکایی مردم فقط 5 روز در هفته روز کاری دارند آنهم روزی 6 ساعت یعنی در هفته 30 ساعت کار می کنند.

ولی در ایران 6 روز در هفته روز کاری است آنهم روزی حداقل 8 تا 9 ساعت یعنی هفته ای حدود 48 تا 54 ساعت کار.

اروپا هفته ای 30 ساعت

ایران هفته ای 48 تا 54 ساعت



2) علت دیگر این است که در اروپا و آمریکا مردم درست و مفید کار می کنند ، حتی اگر فقط 5 روز در هفته و روزی هم 6 ساعت کار کنند، چون از 6 ساعت کار بیش از 5 ساعتش کار مفید است .

ولی در ایران مردم درست و مفید کار نمیکنند ، روزی 8 تا 9 ساعت کار می کنند و 6 روز هم در هفته ولی فقط نیم ساعت در روز کار مفید انجام می دهند که این مسئله برمیگردد به مدیریت ضعیف و فساد اداری.
علت دیگر ساده بودن و زود باور بودن مردم ایران است ، چراکه هر مسئله ای را فورا قبول میکنند بدون آنکه هیچ تحقیق و بررسی بر روی آن انجام دهند.

در بالاترین فعال شد دیگه نیاز به فیلتر شکن نیست https

در بالاترین فعال شد دیگه نیاز به فیلتر شکن نیست https

https://balatarin.com/

https
یک پروتکل ارتباطی است که اطلاعات درخواست شده را در مبدا به کد و در مقصد کد را به حالت اول تبدیل می کند . به همین خاطر اگر شخصی در شبکه بتواند به ارتباط شما دست پیدا کند با اطلاعات کد شده مواجه خواهد شد پس https از http بسیار امن تر می باشد . از اینرو سایتهای تجارت الکترونیکی از این پروتکل امنیتی برای محافظت از داده های مشتریان استفاده می کنند.

عکس های میر حسین موسوی از جوانی تا به امروز


















Monday, January 25, 2010

سخنگوی دولت ؛ یارانه انرژی را به جای برق به ساندیس اختصاص میدهیم

سخنگوی دولت ؛ یارانه انرژی را به جای برق به ساندیس اختصاص میدهیم و در مرحله دوم پس از کسب بودجه لازم کیک را هم به یارانه انرژی اضافه خواهیم کرد

گزارش کامل سخنان شیخ اصلاحات در کنگره حزب مردم سالاری






گزارش کامل سخنان شیخ اصلاحات در کنگره حزب مردم سالاری

فارس از تنفیذ رهبرش آنچنان به وجد نیامد که از یک جمله حساب شده شیخ شجاع ، ذوق زده شده است . شادی زائد الوصف کودتاچیان و حامیان آنان به زودی به غمی وحشتناک تبدیل خواهد شد .
شیخ شجاع انتخابات را سراسر تقلب میداند و دولت برآمده از تقلب را نیز فاقد مشروعیت و مقبولیت . رهبری را که بدون مقام معظم خواندنش ، زید آبادی را به شدیدترین مجازات محکوم کرده ، آقای خامنه ای خوانده است و بسیار روشن عامل اصلی کودتا را به مردم معرفی نموده است .
در آستانه روزهای تعیین کننده ای هستیم که گذر از آنها ، کابوس رژیم و در راس آنها ، همان به اصطلاح آقای خامنه ای است . با روحیه ای مضاعف و با دلی امیدوار به صحنه میاییم و پایه های سست و لرزان نظام ولایت فقیه را به نابودی کامل نزدیک خواهیم کرد . جنبش سبز ، برآمده از شعور و خرد ملتی آزادیخواه است و همراهان این ملت نیز دل در گرو آزادی ایران دارند . نه آقای کروبی و نه آقای موسوی ، قدمی پس ننشسته اند و بدین وسیله ضمن اعلام حمایت مجدد از ایشان ، از هر دو بزرگوار میخواهیم برای تنویر افکار عمومی و شکست دسیسه های نفاق افکنانه آنان ، طی پیامی تصویری ، ارادت و همراهی خود را به ملت آزاداندیش ، دلیر و فهیم ایران ، تکرار و خوابهای بی بنیاد این جاهلان را به روشنی به کابوسی ابدی تبدیل کنند .




به گفته یکی ازحاضران در کنگره حزب مردم سالاری ، بعد از سخنان تند و شدیدالحن مجید انصاری که اعلام می کند : هویت نظام جمهوری اسلامی از میان رفته و شاخص ها نشان دهنده منسوخ شدن است . ابوترابی نایب رپیس مجلس پشت تریبون قرار می گیرد و می گوید که :شماها آدم های خوبی هستید و به نظام و امام اعتقاد دارید اما برگردید به دامان رهبری و نظام . او از کروبی انتقاد می کند که چرا حکمیت کمیته شورای نگهبان را نپذیرفته است .

.

بعد ازسخنان او مهدی کروبی بدون وقت قبلی پشت تریبون قرار می گیرد و می گوید :

آقای ابوترابی آدم خوبی است و نیت خیر دارد اما حکمیت را نپذیرفتم چون می خواستند ماست مالی کنند . کروبی در ادامه به تقلب در انتخابات اشاره می کند و می گوید که موارد زیادی وجود دارد که آدم هایی شهادت داده اند در صندوقی ناظر بوده اند و ما در آن مثلاً 90 تا 100 تا رأی داشتیم اما بعداً اعلام کردند صفر یا 1 . وی همچنین به دیدارش با خانواده شهید بهشتی اشاره کرد و گفت :این بنده های خدا به آیت ا… مظاهری هم مراجعه کرده اند اما گفته من هم می ترسم من را بگیرند .



کروبی همچنین به ابوترابی می گوید : برادر من اصلاً مسئله انتخابات نیست .مسئله این است که در این کشور در کهریزک 4 نفر جوان کشته شدند . در زمان شاه ما زندان بودیم و مبارزه می کردیم اگر جریک را که براندازی اش قطعی بود می گرفتند و شکنجه هم که می کردند بعد می بردند بهداری درمانش می کردند . اما الان آنقدر شکنجه می کنند که طرف زیر شکنجه می میرد . اینها مسئله اصلی است .

کروبی همچنین در ادامه این برنامه به موارد دیگری از وقایع بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت برادر من شما آدم های خوبی هستید شما چشمتان را باز کنید و ببینید چه اتفاقی دارد می افتد و با مردم چه می کنند ؟ کروبی همچنین ادامه داد : ما از مردم نخواسته ایم بیایند خیابان و اعتراض کنند . این تصمیم خودشان هست و باید این واقعیت را درک کرد که این تصمیم تصمیم مردم هست نه من مهدی کروبی